MediaWatch

"Bæredygtige initiativer og grøn omstilling starter hos direktionen og ikke i en markedsføringskampagne"

MediaWatchs Sommerbarometer: Charlie Stjerneklar ser tilbage på det seneste halvår som nytiltrådt adm. direktør i Kreakom. Sammenflytning med Dansk Markedsføring og industriens indflydelse på klimadagsordenen er blandt højdepunkterne. Og så var han måske lidt for hård ved Greenpeace, lyder det.

Foto: Fotograf: Christian Høyer

Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

”Jeg havde første arbejdsdag 3. januar, så den dato står selvfølgelig højt. Men for mig var bedste arbejdsdag min fredag og lørdag på Folkemødet. Her kunne jeg med Kreativitet & Kommunikation for første gang komme ud for alvor og vise indflydelsesindustriens rolle som en effektiv aktør i blandt andet den grønne omstilling.”

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs