MediaWatch

Det norske annoncemarked fik coronasmæk – men juni viser positive tegn

Coronakrisen har udløst et væsentligt omsætningssvigt for norske mediebureauer, men juni måned viser tegn på, at det værste har lagt sig ifølge norsk bureauorganisation.

Foto: Jonas Olufson

Norske mediebureauer købte reklameplaceringer på vegne af annoncører for 3,97 mia. norske kroner - svarende til knap 2,75 mia. kr. - i løbet af første halvdel af 2020. Det er et fald på 17,9 pct. sammenlignet med første halvår sidste år, skriver norske Kampanje.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 Play runder 1 mio. abonnenter

TV 2 er nået et skridt nærmere sit 2025-mål om at nå 1,3 mio. abonnenter på streamingtjenesten TV 2 Play. Fokus hos den statsejede tv-station ligger i de kommende år på indholdsinvesteringer og digital udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs