MediaWatch

Brancheforening tager "skarpt afstand" fra Advices rolle i Falck-sagen

Brancheforening for bl.a. kommunikationsbureauer giver Advice hårde ord med på vejen for bureauets involvering i den såkaldte Falck-sag. Foreningen vil sammen med Dansk Industri udarbejde etisk kodeks.

Foto: Ritzau Scanpix/Torben Åndahl

Kreativitet & Kommunikation udtaler skarp kritik af kommunikationsbureauet Advice for dets rolle i Falck-sagen, hvor bureauet hjalp Falck med at tilsmudse konkurrenten Bios. Det oplyser Kreativitet & Kommunikation i en pressemeddelelse.

Kritikken fra brancheforeningen kommer efter en mundtlig redegørelse fra Advice, som er givet til Kreativitet & Kommunikations bestyrelse. Foreningen mener, at Advice tager "sagen dybt alvorligt", og har ikke fundet anledning til at ekskludere bureauet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs