MediaWatch

Brancheforening kalder Advice til møde om Falck-sagen

Brancheforeningen for reklame- og pr-bureauer har sat et møde med Advice i kalenderen om bureauets rolle i Falck-sagen. Talsmand har allerede haft uformelt møde med adm. direktør.

Kresten Schultz Jørgensen. | Foto: PR/Lead Agency

Tidligere på ugen fortalte DI Rådgiverne under Dansk Industri, at man indkalder kommunikationsbureauet Advice til møde om bureauets rolle i Falck-sagen, der har trukket overskrifter den sidste uges tid.

Også brancheforeningen for reklame- og pr-bureauer, Kreativitet & Kommunikation (Kreakom), er i gang med at finde en plads i kalenderen for at indkalde Advice, som er medlem af Kreakom.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs