MediaWatch

Otte nye kunder til Dentsu Aegis Network kan ikke dæmme op for tre tabte

To af de største danske mediebureauer har begge vundet flere kunder, end de har mistet, i år. Kun ét af bureauerne har dog udsigt til omsætningsfremgang i 2019.

Topchef i Dentsu Aegis i Danmark, Mads Bredal, forventer pres på omsætningen næste år | Foto: PR/Dentsu Aegis Danmark

To af de fire store mediebureauer på det danske marked har i 2018 vundet flere kunder, end de har tabt. Men det betyder ikke nødvendigvis en øget omsætning for selskaberne.

I hvert fald ikke for Dentsu Aegis Network, hvor adm. direktør Mads Bredal forklarer, at selvom mediebureauet på tværs af gruppens brands har vundet otte nye kunder og kun tabt tre, så udgør de tabte kunder en større omsætning end de vundne.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs