MediaWatch

Outdoorfirma vinder udbudsrunde og overtager reklamesalg i Metroen

Det bliver outdoorselskabet AFA JCDecaux, der fra nytår skal stå for reklamesalget i den københavnske Metro. Selskabet overtager opgaven fra Clear Channel efter en udbudsrunde.

Foto: /ritzau/Martin Lehmann

Når 2018 bliver til 2019, overtager outdoorvirksomheden AFA JCDecaux opgaven med at sælge reklameplads i Metroen i København. Det fremgår af en pressemeddelelse fra selskabet.

Dermed har Metro Service valgt at skifte leverandør fra Clear Channel, der hidtil har varetaget salget af reklamepladser i Metroen, som blev sendt i udbud tidligere på året.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs