Kommunikationsbureau hyrer digitale kræfter

Udvikling af digitalt indhold og kampagner fylder mere på bordet hos Kompas Kommunikation, der føjer en stilling til som head of digital og social. Det skriver bureauet i en pressemeddelelse.
Valget er faldet på Martin Meik, der får opgaven med at forbedre den digitale tilgang. Han kommer fra en stilling som forretningsudvikler hos det programmatiske annoncebureau Densou. Tidligere har han drevet sit eget marketingbureau, Klein-Rock, og før da bl.a. været en del af bureauet Rethink.
Hos Kompas får han ansvaret for bl.a. kampagneplanlægning på digitale og sociale medier, medieindkøb, dataindsamling og søgeoptimering.
”Sådanne opgaver løses typisk af digitale bureauer og mediebureauer, men med Martin får vi nu kompetencen inhouse på højt strategisk niveau. Dermed får vi fingeren langt mere på den digitale puls, og vi kan hele tiden forbedre effekten både ift. at skabe awareness og mere kommerciel call to action på vegne af vores kunder,” siger Bo Falsig, der er adm. direktør og partner i Kompas Kommunikation.
Relaterede artikler:
Sydbank skifter kommunikationsdirektør
For abonnenter