"Den hastige teknologiske udvikling er den største udfordring for annoncørerne"

To T'er opsummerer Omnicom Media Groups (OMG) strategiske fokus. Transparens og teknologi er overskrifterne for mediebureauet, der har sat sejl mod at blive full service rådgiver frem for medieindkøber alene.
Foto: PR
Foto: PR
PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST

Det er omkring fem år siden, mediebureauet OMG begyndte en rejse, der gradvist har flyttet bureauet hen imod en anden plads og adresse i markedet. Væk fra en forretning, der udelukkende bygger på ydelser, et mediabureau traditionelt udbyder – hen imod et bredere fundament af produkter til de annoncører, der uændret er bureauernes grundlag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også