MediaWatch

"Vi har skullet vænne os til, at indholdet blev lidt mere kritisk"

Digitale kanaler står for langt hovedparten af DFDS' markedsføringsaktiviteter, hvor native annoncering sammen med partnerskaber har fået mere og mere fokus i Danmark.

Foto: PR/DFDS

Spørger man DFDS om, hvilke medier man vil gøre brug af i fremtiden, er svaret ikke så enkelt.

"Vi tænker ikke så meget i enkeltmedier længere, men i vores brand, og hvad der passer til den konkrete kampagne eller aktivitet," forklarer Kevin Thyge Helsinghof, der er global sales director for DFDS Seaways.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs