
For et hypermarked som Bilka kan den vigtigste faktor, når der skal lægges markedsføringsstrategi og lægges kampagnebudget, kogens ind til volumen.
"Vi er afhængige af at have alle danskerne som vores kunder. Derfor er vi i høj grad drevet af volumen. Vi skal nå så mange mennesker som overhovedet muligt," forklarer marketingchef hos Bilka, Alice Monberg.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Ekstra Bladet overhaler B.T. på trafikmåling i juni
Der blev for første gang i flere år trukket flere sidevisninger og besøgende til ekstrabladet.dk end konkurrenterne på B.T. i juni måned. Chefredaktør tror på B.T.s generobring af førerpositionen, og målt på unikke brugere og besøgstal har B.T. halet ind på konkurrenten.