Lego leger ikke: Vi har bygget et medieselskab

Legetøjsproducenten forsøger at forudse og omfavne forandringer i måden at nå ud til brugerne på, lyder det fra direktør for sociale medier hos selskabet. "Vores udfordring er at bygge noget varigt, når omgivelserne ændrer sig hele tiden," siger han.
Foto: Ritzau Scanpix/Mads Claus Rasmussen
Foto: Ritzau Scanpix/Mads Claus Rasmussen
OVE SJØSTRØM, KAMPANJE

Ved du, hvad kronkiwongi er? Sandsynligvis ikke. Det er kun børn med en livlig fantasi, som kender svaret. Det er også lidt af forklaringen på, hvorfor Lego er blevet verdensledende, når det kommer til at skabe fællesskab og engagement på sociale medier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også