MW Panelet: "GDPR er ved at transformere annoncemarkedet fundamentalt"

MediaWatch lancerer i dag MW Panelet, der ugentligt stiller skarpt på en aktuel problemstilling på annoncemarkedet – set fra annoncørens, bureauets og mediets perspektiv. Første runde handler om, hvordan persondataforordningen vil rokke båden.
Foto: Ritzau Scanpix/Bax Lindhardt
Foto: Ritzau Scanpix/Bax Lindhardt

25. maj 2018. Det har været en skæringsdato, som har luret for alle virksomheder og myndigheder, der bruger og håndterer personlige oplysninger i digital form, siden EU for to år siden vedtog persondataforordningen, GDPR.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også