MediaWatch

Aller Media overtager nyt bureau i Sverige

Den danske magasinkoncern køber sig længere ind på content marketing-området i Sverige, hvor selskabet bliver hovedejer af PR-bureauet Narva.

Foto: Scanpix Ritzau/Thomas Lekfeldt

Rejsen fra traditionel bladudgiver til en bredere forretning med marketing, reklame og kommunikation som en bærende del af fundamentet fortsætter for Aller Media, der føjer endnu et bureau til forretningen i Sverige. Det skriver Resume.

Det sker med overtagelsen af PR-bureauet Narva, som mediekoncernen køber en majoritetspost i, og som fremover vil høre under Allers nordiske bureaunetværk, Ahead Group, der i alt tæller 11 bureauer - herunder Datagraf og Aller CP  Danmark.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs