MediaWatch

SAS har skåret ned på årsaftalerne: Vi ønsker at stå frit

SAS har gjort sit marketingbudget dynamisk, så det både kan gå op og ned i løbet af året. Det betyder bl.a., at selskabet kun i meget begrænset omfang indgår årsaftaler med medierne, fortæller marketingchef.

PR/SAS
”Vi har både et budget og vi har et stort omkostningsfokus. Men i modsætning til tidligere, så er budgettet mere vejledende. Det er et udgangspunkt,” siger marketingdirektør i SAS, Kenneth Christiansen. Foto: PR/SAS

Kenneth Christiansen er som marketingchef for SAS i Danmark fri for noget, som en del marketingdirektører sikkert også gerne var: budgettets snærende bånd.

Så når man spørger ham om, hvordan marketingbudgettet vil udvikle sig i 2018, så lyder svaret således:

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere