MediaWatch

Kommunikationsbureau hyrer ny digital chef

Tidligere digital projektleder hos Dansk Arkitektur Center er ny digital chef i Relationspeople.

Bureauet Relationspeople har ansat Maria Holst Mouritzen som konsulent og chef for digital. Det skriver bureauet i en meddelelse.

Maria Holst Mouritzen skal styrke Relationspeoples rådgivning af kunder om digitale muligheder og den fremtidige udvikling af kampagner på digitale medieplatforme, skriver bureauet.

"Vores kunder efterspørger en helhedsorienteret rådgivning og løsninger, der fungerer på tværs af alle medieplatforme – analoge som digitale. Anvendelsen af digitale medieplatforme i den interne og eksterne kommunikation er i rivende udvikling og for at sikre, at vi navigerer rigtigt, har vi brug for en specialist. Maria kommer fra kundesiden med en usædvanlig kombination af specialisterfaring og en generel bred viden om kommunikation, som vi og vores kunder vil få glæde af," udtaler Kristoffer Kej, direktør i Relationspeople, i meddelelsen.

Maria Holst Mouritzsen har tidligere arbejdet som marketingansvarlig hos Experimentarium og digital projektleder hos Dansk Arkitektur Center.

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs