MediaWatch

Efter ”stille og rolig” lancering sætter Bog & Idé tryk på ny streamingtjeneste

Tjenesten skal blive en forretningsmæssig succes med markedsføring i butikker og en halvering af kundeanskaffelsesomkostningerne i forhold til konkurrenterne, lyder det fra direktør om lancering af milliondyr app.

Foto: PR

Bog & Idé gik den 23. juni i luften med en ny app og streamingtjeneste. Landets største bogkæde er dermed den seneste spiller, der har bevæget sig ind på det konkurrenceprægede bogstreamingmarked, som i forvejen tæller tjenester som bl.a. Mofibo, Chapter, Saxo Premium og Bookbeat.

”Vi er trillet stille og roligt i gang og har fået en pulje af faste kunder, så det er vi meget tilfredse med. Vi lancerede midt i sommerferieperioden, så det er først nu, vi for alvor sætter tryk på markedsføringen,” siger Marianne Lyngby Petersen, der er adm. direktør i Indeks Retail, som står bag Bog & Idé-kæden.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs