MediaWatch

Direktør ser ”stort” vækstpotentiale i umodent svensk marked med Clio-opkøb

Med købet af edtech-selskabet Clio gør Lindhardt og Ringhof første indtog i svensk marked for digitale lærermidler. Direktør i Lindhardt og Ringhof Uddannelse har store forventninger, men vil ikke sætte tal på målsætninger.

Svenske folkeskoleklasser er ikke lige så digitalt integrerede som danske (arkivfoto) | Foto: Emil Ryge Christoffersen/JPA

Egmont-ejede Lindhardt og Ringhof annoncerede tirsdag opkøbet af sin svenske konkurrent Bonniers edtech-selskab Clio – og med i den handel fulgte Clios svenske forretning.

Det glæder direktør for Lindhardt og Ringhof Uddannelse Cliff Hansen at plante flag på svenske kyster, fordi der på den anden side af Øresund er store uudnyttede markedsandele at snuppe.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs