MediaWatch

Gutkind opruster med ekstra salgskræfter

Det unge forlag udvider sin salgsafdeling med salgsprofiler fra Politikens og Gads Forlag og for at kunne indfri vækstplan.

Foto: Martin Reinhard/Gutkind

Forlaget Gutkind har ansat to nye medarbejdere til sin salgsafdeling for at arbejde målrettet med at bygge videre på forlagets vækst. Det oplyser Gutkind i en pressemeddelelse.

Til salgsafdelingen har Gutkind hyret Karina Henriques og Mai Gaardsted, der har erfaring fra hhv. Politikens Forlag og Gads Forlag ifølge deres Linkedin-profiler. I forbindelse med nyansættelserne er salgskonsulent Lotte Krogh stoppet, fremgår det.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

DR og Roskilde Festival dropper tv-samarbejde

Danmarks Radio har droppet alle livekoncertoptagelser og tv-produktioner fra årets musikfestivaler heriblandt Roskilde Festival. Seertilslutningen står ikke mål med ressourceforbruget, lyder det. I stedet spreder DR sine medarbejdere over flere festivaler henover sommeren.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs