MediaWatch

"Vi er blevet glade for vores beslutning om selv at ville eje vores platforme"

Gyldendals uddannelsesområde har hentet både større indtjening og omsætning i første halvår af 2021, mens der stadig bliver skruet op for trykket på de digitale vækstben i og uden for den klassiske forlagsforretning.

Hanne Salomonsen har siden 2012 været direktør for Gyldendal Uddannelse, ligesom hun sidder i direktionen i Gyldendal sammen med adm. direktør Morten Hesseldahl. | Foto: PR/Gyldendal

Der skal helst være vækst i en forretning, for at den skal være rigtigt sjov at drive. Sådan har Hanne Salomonsen det i hvert fald. Hun er direktør for Gyldendal Uddannelse, der er det store forlagshus' samlede forretningsområde for både uddannelsesforlag og tilstødende forretningsforgreninger.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs