MediaWatch

"Vi er blevet glade for vores beslutning om selv at ville eje vores platforme"

Gyldendals uddannelsesområde har hentet både større indtjening og omsætning i første halvår af 2021, mens der stadig bliver skruet op for trykket på de digitale vækstben i og uden for den klassiske forlagsforretning.

Hanne Salomonsen har siden 2012 været direktør for Gyldendal Uddannelse, ligesom hun sidder i direktionen i Gyldendal sammen med adm. direktør Morten Hesseldahl. | Foto: PR/Gyldendal

Der skal helst være vækst i en forretning, for at den skal være rigtigt sjov at drive. Sådan har Hanne Salomonsen det i hvert fald. Hun er direktør for Gyldendal Uddannelse, der er det store forlagshus' samlede forretningsområde for både uddannelsesforlag og tilstødende forretningsforgreninger.

Derfor har det også været et relativt sjovt første halvår af 2021, hvor Gyldendal på uddannelsesområdet fortsætte sin opadgående vækstkurve. Det fremgik af halvårsrapporten, der blev offentliggjort i sidste uge.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs