MediaWatch

Ny marketingchef for Gyldendal Forlag er fundet internt

Marketingchef for Gyldendal Uddannelse skifter rolle i forlagskoncernen og tager over som pr- og marketingchef for Gyldendal Forlag.

Foto: Scanpix Ritzau/Bax Lindhardt

Gyldendal har fundet ny pr- og marketingchef til forlaget, skriver Kulturmonitor.

Det bliver nuværende marketingchef for Gyldendal Uddannelse, Lisbeth Stolberg, der 1. august tager over som pr- og marketingchef i Gyldendal Forlag. Det oplyser hun på Linkedin.

Stillingen som pr- og marketingchef i Gyldendal Forlag er nyoprettet i forlængelse af en ny strategi, der samler ansvaret for pr og marketing under samme hat, efter den tidligere pressechef Henrik Bay og marketingchef Loa Brix begge stoppede tidligere på året. 

Afløseren for Lisbeth Stolberg som marketingchef i Gyldendals store uddannelsesforretning, der også rummer forlagene Munksgaard og Hans Reitzels Forlag, er ikke fundet endnu, fremgår det af Linkedin. 

Mere fra MediaWatch

Top 20: Sæsonfinaler trak færre live-seere

Efterårets største danske underholdningsformater rundede sæsonen af i sidste uge, men i modsætning til sidste år nåede finaleprogrammerne med en enkelt undtagelse ikke over en mio. live-seere.

Nent udfaser Viafree og går i partnerskab med ViacomCBS

Nent trækker i 2022 stikket på sin reklamefinansierede streamingplatform i Norden, Viafree, til fordel for et partnerskab med en af verdens spillere inden for annoncefinansieret streaming. Nent skal fortsat stå for lokalt annoncesalg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs