MediaWatch

Ny marketingchef for Gyldendal Forlag er fundet internt

Marketingchef for Gyldendal Uddannelse skifter rolle i forlagskoncernen og tager over som pr- og marketingchef for Gyldendal Forlag.

Scanpix Ritzau/Bax Lindhardt
Foto: Scanpix Ritzau/Bax Lindhardt

Gyldendal har fundet ny pr- og marketingchef til forlaget, skriver Kulturmonitor.

Det bliver nuværende marketingchef for Gyldendal Uddannelse, Lisbeth Stolberg, der 1. august tager over som pr- og marketingchef i Gyldendal Forlag. Det oplyser hun på Linkedin.

Stillingen som pr- og marketingchef i Gyldendal Forlag er nyoprettet i forlængelse af en ny strategi, der samler ansvaret for pr og marketing under samme hat, efter den tidligere pressechef Henrik Bay og marketingchef Loa Brix begge stoppede tidligere på året.

Afløseren for Lisbeth Stolberg som marketingchef i Gyldendals store uddannelsesforretning, der også rummer forlagene Munksgaard og Hans Reitzels Forlag, er ikke fundet endnu, fremgår det af Linkedin.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere