MediaWatch

Ny marketingchef for Gyldendal Forlag er fundet internt

Marketingchef for Gyldendal Uddannelse skifter rolle i forlagskoncernen og tager over som pr- og marketingchef for Gyldendal Forlag.

Foto: Scanpix Ritzau/Bax Lindhardt

Gyldendal har fundet ny pr- og marketingchef til forlaget, skriver Kulturmonitor.

Det bliver nuværende marketingchef for Gyldendal Uddannelse, Lisbeth Stolberg, der 1. august tager over som pr- og marketingchef i Gyldendal Forlag. Det oplyser hun på Linkedin.

Stillingen som pr- og marketingchef i Gyldendal Forlag er nyoprettet i forlængelse af en ny strategi, der samler ansvaret for pr og marketing under samme hat, efter den tidligere pressechef Henrik Bay og marketingchef Loa Brix begge stoppede tidligere på året. 

Afløseren for Lisbeth Stolberg som marketingchef i Gyldendals store uddannelsesforretning, der også rummer forlagene Munksgaard og Hans Reitzels Forlag, er ikke fundet endnu, fremgår det af Linkedin. 

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs