Saxo vil invitere kunderne med bag om kulisserne for at imødegå Amazon

Der skal bruges mere marketingkrudt på at skabe eget indhold som events og forfatterinterviews i netboghandlen Saxo for at forme efterspørgslen og ikke kun imødekomme den, siger marketingchef.
Foto: PR/JP/Politikens Hus
Foto: PR/JP/Politikens Hus
STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

Netboghandlen Saxo hører til pionererne på det danske e-handelsmarked. Siden årtusindeskiftet har forretningen, der begyndte som en fysisk boghandel i 1961, samlet erfaringer på det digitale marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også