MediaWatch

Dansk børnebog-tjeneste lægger an til svensk indtog

Fairytell, der har små børn og deres forældre som målgruppe, vil i løbet af 2018 gå ind på det svenske marked. Lanceringspartner er fundet.

Foto: PR/Fairytell

Bogtjenesten Fairytell, der henvender sig til børn op til 10-årsalderen, vil i løbet af 2018 gå ind på det svenske marked. Tjenesten gik i luften i Danmark i august.

Tjenesten satser primært på business-to-business-samarbejder, hvor selskaber tilbyder Fairytell til deres kunder, og det er også planen, at lanceringen på svensk grund skal fungere ad den vej. Henriette Høj Gharib, stifter og majoritetsejer af Fairytell, vil endnu ikke oplyse, hvem lanceringspartneren er, men fortæller, at det er en "stor, kendt og lokalt anerkendt distributør".

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs