MediaWatch

Dansk børnebog-tjeneste lægger an til svensk indtog

Fairytell, der har små børn og deres forældre som målgruppe, vil i løbet af 2018 gå ind på det svenske marked. Lanceringspartner er fundet.

Foto: PR/Fairytell

Bogtjenesten Fairytell, der henvender sig til børn op til 10-årsalderen, vil i løbet af 2018 gå ind på det svenske marked. Tjenesten gik i luften i Danmark i august.

Tjenesten satser primært på business-to-business-samarbejder, hvor selskaber tilbyder Fairytell til deres kunder, og det er også planen, at lanceringen på svensk grund skal fungere ad den vej. Henriette Høj Gharib, stifter og majoritetsejer af Fairytell, vil endnu ikke oplyse, hvem lanceringspartneren er, men fortæller, at det er en "stor, kendt og lokalt anerkendt distributør".

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: Sæsonfinaler trak færre live-seere

Efterårets største danske underholdningsformater rundede sæsonen af i sidste uge, men i modsætning til sidste år nåede finaleprogrammerne med en enkelt undtagelse ikke over en mio. live-seere.

Nent udfaser Viafree og går i partnerskab med ViacomCBS

Nent trækker i 2022 stikket på sin reklamefinansierede streamingplatform i Norden, Viafree, til fordel for et partnerskab med en af verdens spillere inden for annoncefinansieret streaming. Nent skal fortsat stå for lokalt annoncesalg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs