MediaWatch

Jysk Fynske-opkøb koster cirka 30 ansatte jobbet

Jysk Fynske Medier er i mål med tilpasninger efter opkøb af ugeaviser fra Politikens Lokalaviser. Andre dele af budgettet skæres ned for at nedbringe omkostninger, mens direktør melder om omsætning tæt på budget.

Jesper Rosener, adm. direktør, Jysk Fynske Medier. | Foto: PR/Jysk Fynske Medier

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Børsen undersøger mulig coronasnyd i egne rækker, lovforslag om ændring i ophavsretten debatteres og der er landet et væld af rapporter om mediers vilkår. Få overblik over ugens vigtigste begivenheder i Mediedanmark her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs