MediaWatch

Jysk Fynske indgår nyt kursuspartnerskab

Mediehuset går sammen med digitalt marketingbureau om kursusvirksomhed med navnet Mindrocket.

Foto: Mads Hansen/PR/Jysk Fynske Medier.

Jysk Fynske Medier er gået sammen med online marketingbureauet River Online om en kursusvirksomhed, der får navnet Mindrocket og skal tilbyde ydelser inden for digital marketing. Det skriver Danske Medier.

Mediehuset er i forvejen aktiv på kursusområdet med forretningsgrenen JFM Academy, og de aktiviteter bliver nu en del af Mindrocket.

"Under en dialog med firmaet River Online ApS, som beskæftiger sig med ydelser inden for online marketing, viste det sig, at vi havde en fælles interesse inden for kurser. River Online har gennem flere år undervist på forskellige skoler og erhvervsråd, for Google, hos Ivækst, på CBS og IBC," siger chef for digital forretningsudvikling hos Jysk Fynske Medier, Anne Mejdal, til Danske Medier.

Claus Rump, der har erfaring fra River Online som underviser, bliver leder af Mindrocket.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Børsen undersøger mulig coronasnyd i egne rækker, lovforslag om ændring i ophavsretten debatteres og der er landet et væld af rapporter om mediers vilkår. Få overblik over ugens vigtigste begivenheder i Mediedanmark her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs