MediaWatch

Jysk Fynske indgår nyt kursuspartnerskab

Mediehuset går sammen med digitalt marketingbureau om kursusvirksomhed med navnet Mindrocket.

Foto: Mads Hansen/PR/Jysk Fynske Medier.

Jysk Fynske Medier er gået sammen med online marketingbureauet River Online om en kursusvirksomhed, der får navnet Mindrocket og skal tilbyde ydelser inden for digital marketing. Det skriver Danske Medier.

Mediehuset er i forvejen aktiv på kursusområdet med forretningsgrenen JFM Academy, og de aktiviteter bliver nu en del af Mindrocket.

"Under en dialog med firmaet River Online ApS, som beskæftiger sig med ydelser inden for online marketing, viste det sig, at vi havde en fælles interesse inden for kurser. River Online har gennem flere år undervist på forskellige skoler og erhvervsråd, for Google, hos Ivækst, på CBS og IBC," siger chef for digital forretningsudvikling hos Jysk Fynske Medier, Anne Mejdal, til Danske Medier.

Claus Rump, der har erfaring fra River Online som underviser, bliver leder af Mindrocket.

Mere fra MediaWatch

Top 20: DR vinder overlegent tv-slaget om søndagsseerne

Tv-serie om den tidligere statsminister Jens Otto Krag og hans hustru Helle Virkner sidder solidt på førstepladsen over de mest sete udsendelser i den forgangne uger på flow-tv. Kun ét andet program fik over en halv mio. seere.

Komponist er ny forperson i Koda

Koda har manglet en forperson siden generalforsamlingen i april, men nu er det meldt ud, at den tidligere næstforperson i organisation overtager rollen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs