MediaWatch

Jysk Fynske udnævner ny digital chefredaktør

Ny digital chefredaktør for landets næststørste avishus skal gøre digitalt indhold til en god forretning.

Chefredaktør for Jydskevestkysten, Jørn Broch, bliver ny digital chefredaktør i Jysk Fynske Medier.

Som digital chefredaktør skal Jørn Broch referere direkte til Jesper Rosener, adm. direktør i Jysk Fynske Medier. Jobbet betyder samtidig, at han stopper som chefredaktør for Jydskevestkysten. Jørn Broch starter i sin nye stilling inden for en overskuelig fremtid, når han har lavet en overgang fra sin nuværende stilling, fortæller han.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"

Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs