MediaWatch

Fjeldgaard: Qureshi-sagen er en plet på mit CV

I flere år var Flemming Fjeldgaard chef for Michael Qureshi, og den tidligere redaktør er både overrasket og bedrøvet over sagens omfang.

Foto: David Leth Williams/BT

BT valgte fredag at trække 287 artikler tilbage. Det var resultatet af en undersøgelse af omkring 6500 artikler, som den skandaleombruste sportsjournalist, Michael Qureshi, i løbet af sine over 10 år på avisen stod som afsender af.

Blandt hans chefer i BT-tiden var Flemming Fjeldgaard. Han var fra 2008 til 2014 redaktør for Berlingske Medias sportsredaktion. Derefter var han chefredaktør på BT i et lille år, før han i 2015 skiftede til sit nuværende job som kanal- og digitalchef på TV3 Sport.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs