MediaWatch

Sådan har Qureshi-sagen udviklet sig

Sagen om sportsjournalisten Michael Qureshi bliver ved at udvikle sig. MediaWatch gennemgår her forløbet, fra sagen brød ud, til hvor den står i dag.

Billede fra Ekstra Bladets pressemøde om Qureshi-sagen 9. december. | Foto: Linda Johansen/Polfoto

4. december 2015

Michael Qureshi bortvises af sin arbejdsgiver, Ekstra Bladet. Begrundelsen lyder, at Michael Qureshi har benyttet sig af arbejdsmetoder, der "ikke er forenelige med de standarder, Ekstra Bladet sætter for journalistisk arbejde". Ifølge avisen havde Michael Qureshi erkendt at have benyttet sig af urigtige navne på kilder, der har optrådt i hans historier.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs