MediaWatch

Schibsted udpeger ny annoncedirektør

Den nye annoncedirektør for Schibsteds abonnementsaviser får ansvaret for annonceportefølje på over en milliard kroner.

Den norske mediekoncern Schibsted har udpeget 36-årige André Walle som ny annoncedirektør i Schibsted Norges abonnementsmediehus. Han får dermed ansvaret for en annonceportefølje på 1,4 mia. norske kr. (1,08 mia. kr.). Det skriver Kampanje.

André Walle kommer fra en stilling som markedsdirektør for den Schibsted-ejede avis Fædrelandsvennen.

Schibsted Norges abonnementsmediehus indbefatter de kommercielle afdelinger i Aftenposten, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad og Fædrelandsvennen.

Ifølge Kampanje har Schibsted Norge Abonnementsmediehus ca. 330 faste ansatte og en omsætning på mere end tre mia. norske kr. (2,3 mia. kr.).

Mere fra MediaWatch

Podimo-partnerskab åbner dør til podcastmarkedet for Drive

En aftale om undersøgende journalistiske podcastserier til Podimo er første skridt mod en egentlig lydafdeling i produktionsselskabet Drive, der hidtil kun har lavet tv. Broadcasterne efterspørger i højere grad lydkompetencer, lyder det fra producent.

Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"

Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs