MediaWatch

Ny direktør skal opdyrke Nordjyskes kerneforretning

Etableringen af en ny koncernledelse er næste skridt for Nordjyske Medier, der har solgt flere forretninger fra for at vende tilbage til medierødderne.

Foto: Carsten Ingemann/Polfoto

Med opkøb af forretninger som Jubii, JSL Media, Danske Fagmedier og Bazoom er Nordjyske Medier mest blevet forbundet med opkøb de senere år.

Men siden mediekoncernen for et år siden indledte en omstrukturering, der samlede aktiviteterne i Nordjyske Medier A/S i stedet for Nordjyske Holding A/S, er der også blevet tyndet ud i forretningsgrenene.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs