MediaWatch

Politikens annoncedirektør: Stopper mens legen er god

Tiden er inde til friske øjne på Politikens annonceforretning og nye udfordringer, siger Henrik Børjesson, der kan se tilbage på en tid med gratisaviskrig, finanskrise og digital omstilling.

Foto: Jens Dresling/Polfoto/Arkiv

Efter 12 år giver Politikens annoncedirektør, Henrik Børjesson, stafetten videre, når han ved udgangen af året stopper på avisen. Afløser bliver nuværende direktør i Dansk Udgivernetværk (DUN), Troels Engstrøm Nielsen.

Beslutningen om at forlade Politiken, som har været Henrik Børjessons arbejdsplads de sidste 21 år, har været undervejs i et stykke tid, hvor han løbende har vendt situationen med direktør på Politiken, Roy Bruhn-Petersen, fortæller han.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs