MediaWatch

Annoncører nyder godt af østjyske lokalsatsninger

Mediebureau ser dødt løb i kampen mellem lokalaviser i Aarhus. Længere sydpå er billedet et ganske andet.

De seneste års ændringer i det østjyske medielandskab har været til gavn for de lokale annoncører. Med Politikens Lokalavisers satsning i bl.a. Aarhus og Jyske Fynske Medier som en ny kæmpe med lokaljournalistik som kerneforretning er der kommet en øget konkurrence på at levere de bedste rammer for annoncørerne.

Bureau: Dagbladsretræte flytter fronten i jysk aviskrig

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs