Annoncører nyder godt af østjyske lokalsatsninger
De seneste års ændringer i det østjyske medielandskab har været til gavn for de lokale annoncører. Med Politikens Lokalavisers satsning i bl.a. Aarhus og Jyske Fynske Medier som en ny kæmpe med lokaljournalistik som kerneforretning er der kommet en øget konkurrence på at levere de bedste rammer for annoncørerne.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Så stort bliver det nye Jysk Fynske Medier
For abonnenter
Berlingske svarer igen i østjysk aviskrig
For abonnenter
JP/Pol vil slå Berlingskes Århus Onsdag på hjemmebanen
For abonnenter