MediaWatch

Kort efter salg: Midtjyske Medier skærer 12 job

De kommercielle afdelinger i Midtjyske Medier slankes på grund af tab af kunder og omsætning. Godt halvdelen findes ved fyringer.

Foto: Søren Bidstrup, Berlingske Media

Midtjyske Medier svinger sparekniven over mediehusets kommercielle afdelinger og nedlægger 12 stillinger.

Det har ledelsen informeret medarbejderne om, erfarer MediaWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Debat: Mediepolitik uden jordforbindelse

Magter folketing og regering at lave en medieaftale, der kan gennemføres, og vil den fungere i virkelighedens mediemarked? Sporene skræmmer. Den seneste medieaftale fra 2018 er et klart eksempel på, hvor galt det kan gå. Men den var desværre ikke en undtagelse. Sådan lyder det fra rådgiver og tidl. generaldirektør i DR Christian S. Nissen i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs