MediaWatch

Nichemedie fordobler bundlinjen

Lavere lønudgifter og forbedret abonnementssalg giver Dansk Handelsblad et væsentlig bedre resultat i 2014 end året forinden.

På bundlinjen står der 1,4 mio. kr. i Dansk Handelsblads regnskab for 2014. Året forinden var overskuddet kun omkring det halve.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs