Nye og gamle opkøb, digitale forretninger og traditionelle printprodukter.
Det er bred blanding af ingredienser, som udgør opskriften på Fynske Mediers solide fremgang i 2014. På bundlinjen i det fynske mediehus står et overskud før skat på 30 mio. kr. - næsten en fordobling af 2013-resultatet. Toplinjen steg med 123 mio. kr. til 754 mio. kr., og det er en stigning i forhold til det strategiske vækstmål på 71 mio. kr.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Lokale internetmedier ærgrer sig over lang udsigt til mediestøtte-revision
Den nye pulje på 50 mio. kr. øremærket lokale medier og ugeaviser er ”lige i underkanten”, mener Foreningen af lokale, fritstående, journalistiske internetmedier, der dog overordnet er tilfreds med medieaftalen. Foreningen retter kritik af, at aftalepartierne skubber en revidering af mediestøtten flere år frem.