MediaWatch

Fynske sætter opkøbsiver og oplagsforsvar på hold efter stærkt 2014

Fynske Mediers solide omsætningsvækst i 2014 er især brolagt af opkøb skarpt forfulgt af digitale forretninger. Efter fusionen i år sættes opkøbsiveren nu på pause, og huset slækker samtidig på oplags-ambitionerne, siger adm. direktør.

Nye og gamle opkøb, digitale forretninger og traditionelle printprodukter.

Det er bred blanding af ingredienser, som udgør opskriften på Fynske Mediers solide fremgang i 2014. På bundlinjen i det fynske mediehus står et overskud før skat på 30 mio. kr. - næsten en fordobling af 2013-resultatet. Toplinjen steg med 123 mio. kr. til 754 mio. kr., og det er en stigning i forhold til det strategiske vækstmål på 71 mio. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

DR og TV 2 slår sig sammen om partilederdebat

De to public service-stationer har besluttet at samsende én relativt lang debat mellem de mange politiske partiledere frem for at skulle lave en hver. Beslutningen handler bl.a. om logistik, lyder det.

Med ny rabatordning vil Politiken nå de unge

Den klassiske Politiken-læser er allerede dækket ind med Politiken Plus-rabatordningen, lyder det fra forretningsudvikleren bag nyt alternativ. Formålet bag Minus-løsningen er en kombination af kundepleje og -fastholdelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs