MediaWatch

Metroxpress stiger på S-toget

DSB sender næste år nyhedsleverancen til tog- og perronskærme i udbud. Metroxpress er foreløbig valgt til opgaven og tager over efter Commute Media, der har samarbejdet med DR og TV 2.

Foto: Pressefoto

Metroxpress skæres brandet som pendlermedie tydeligere ud, når S-togs passagerer fremover ikke bare avisen i stativet på stationen, men også på tv-skærmen i toget og på perronen.

Et nyt samarbejde mellem DSB og Metroxpres betyder, at avisen foreløbig frem til en udbudsrunde næste år skal levere indhold til de godt 2.800 tog- og perronskærme i Storkøbenhavn.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs