MediaWatch

Metroxpress stiger på S-toget

DSB sender næste år nyhedsleverancen til tog- og perronskærme i udbud. Metroxpress er foreløbig valgt til opgaven og tager over efter Commute Media, der har samarbejdet med DR og TV 2.

Foto: Pressefoto

Metroxpress skæres brandet som pendlermedie tydeligere ud, når S-togs passagerer fremover ikke bare avisen i stativet på stationen, men også på tv-skærmen i toget og på perronen.

Et nyt samarbejde mellem DSB og Metroxpres betyder, at avisen foreløbig frem til en udbudsrunde næste år skal levere indhold til de godt 2.800 tog- og perronskærme i Storkøbenhavn.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs