MediaWatch

Metroxpress stiger på S-toget

DSB sender næste år nyhedsleverancen til tog- og perronskærme i udbud. Metroxpress er foreløbig valgt til opgaven og tager over efter Commute Media, der har samarbejdet med DR og TV 2.

Foto: Pressefoto

Metroxpress skæres brandet som pendlermedie tydeligere ud, når S-togs passagerer fremover ikke bare avisen i stativet på stationen, men også på tv-skærmen i toget og på perronen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs