Politiken-direktør om prisstigninger: "Vi mærker en accept og forståelse"

Priserne hæves efter stigninger i omkostningerne til den trykte avis. Det ser ifølge den kommercielle direktør ud til, at kunderne møder ændringerne med en større forståelse end frygtet. 
Astrid Jørgensen, Politikens Kommercielle direktør. | Foto: Finn Frandsen
Astrid Jørgensen, Politikens Kommercielle direktør. | Foto: Finn Frandsen

Betydelige stigninger i omkostninger til tryk og distribution betyder, at Politiken er nødt til at skrue op for prisen på den trykte avis i flere abonnementsløsninger for at bevare en ”sund forretning”. Det fortæller avisens kommercielle direktør Astrid Jørgensen. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også