Avishuse tester personaliserede nyhedsbreve med blandet succes

De britiske avishuse The Telegraph og Reach har haft succes med segmenteret indhold i deres nyhedsbreve, mens canadisk medie måtte lukke for personaliseret nyhedsbrev grundet sparsom effekt.
Foto: Screenshot
Foto: Screenshot

Med forskellige metoder og varierende grader af succes eksperimenterer en række udenlandske mediehuse med nyhedsbreve med personaliseret og segmenteret indhold, skriver Digiday.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også