MediaWatch

Avishuse tester personaliserede nyhedsbreve med blandet succes

De britiske avishuse The Telegraph og Reach har haft succes med segmenteret indhold i deres nyhedsbreve, mens canadisk medie måtte lukke for personaliseret nyhedsbrev grundet sparsom effekt.

Foto: Screenshot

Med forskellige metoder og varierende grader af succes eksperimenterer en række udenlandske mediehuse med nyhedsbreve med personaliseret og segmenteret indhold, skriver Digiday.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs