MediaWatch

Financial Times øger oplag marginalt på presset britisk printmarked

En mindre stigning i antal trykte aviser sammenlignet med sidste år får The Financial Times til at skille sig ud, da tendensen i Storbritannien ellers peger mod faldende oplag.

Foto: Kgc-254/AP/Ritzau Scanpix

Financial Times har øget sit oplag af printaviser marginalt siden august sidste år, hvor oplaget lød på 105.213 aviser, og i august i år er det steget til 105.748 aviser. Det skriver Pressgazette på baggrund af en opgørelse over det seneste års udvikling i publicistiske, britiske mediers avisoplag.

Trods fald i abonnenter og i antal aviser uddelt gratis på offentlige steder, er løssalget af Financial Times steget, lyder det.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs