MediaWatch

Peter Orry: Ny chefredaktør for Avisen Danmark skal give større digital fart

Udskiftning i chefredaktørstolen for Avisen Danmark sker for bl.a. at sikre stærkere digitale kompetencer øverst i den redaktionelle ledelse, fortæller ansv. chefredaktør i Jysk Fynske Medier, Peter Orry, der ikke ønsker at komme nærmere ind på bevæggrundene for at sige farvel til nu tidligere chefredaktør Peter Rasmussen.

Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Jysk Fynske Medier

Udskiftning i chefredaktørstolen for Avisen Danmark sker for bl.a. at sikre stærkere digitale kompetencer øverst i den redaktionelle ledelse. Det fortæller ansv. chefredaktør i Jysk Fynske Medier, Peter Orry.

Han ønsker ikke at kommentere nærmere på bevæggrundene for at sige farvel til nu tidligere chefredaktør Peter Rasmussen, eller om der har været uenighed mellem Jysk Fynske Medier og chefredaktørens redaktionelle linje gennem de seneste fem år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs