MediaWatch

"Vi gik hjem ud på morgenen overbeviste om, at det ville lykkes – og så crashede vi"

Mediawatchs sommerbarometer: Lovende brugertal på nyt erhvervsmedie, et langvarigt systemnedbrud og en rokade af de journalistiske kræfter er nogle af farverne på lærredet, som ansv. chefredaktør hos Det Nordjyske Mediehus, Karl Erik Stougaard, fremhæver i første halvår af 2022.

Karl Erik Stougaard, ansv. chefredaktør for Det Nordjyske Mediehus. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

”Forleden overværede jeg en event, som var arrangeret af vores nye erhvervsmedie Vigeur. Alt spillede. 120 partnere og læsere gik glade derfra, og jeg sad på bagerste række og blev stolt over at se vores folk klare det i overlegen stil. Men hver dag er god på Vigeur, der skal ramme de erhvervsaktive nordjyder under 55 år. Og det gør de på Vigeur. Tre ud af fire brugere er mellem 18 og 54 år. Det er altså ret vilde tal. Den dag, Vigeur vandt Danske Mediers pris for bedste innovative design, var også god.”

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs