MediaWatch

"Møder med Saxos udviklere i Ukraine afbrydes af noget så surrealistisk som luftangrebs-sirener"

Mediawatchs sommerbarometer: En fusion på distributionsmarkedet, en krig i Europa og et smalt medieforlig var blandt overskrifterne for Dorthe Bjerregaard-Knudsen, koncerndirektør i JP/Politikens Hus, i årets første halvår.

Dorthe Bjerregaard-Knudsen, koncerndirektør, JP/Politikens Hus. | Foto: Emma Sejersen/JP/Politikens Hus

Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

”Dem er der heldigvis rigtigt mange af, men hvis jeg skal pege på nogen, der står ud, så er det f.eks., når vi mødes og debatterer nye muligheder på tværs med den brede ledergruppe, eller den dag helt i begyndelsen af året, da fusionen mellem Dao og Bladkompagniet blev en realitet, hvilket vi havde arbejdet for længe. Eller da B.T. overraskende kapitulerede på deres ene marked og overlod spillepladen til Ekstra Bladet.”

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Illustreret Videnskab hentede ny chefredaktør med fortid på B.T., Sam Productions meldte om sikker sejlads gennem 2021, inden modvind ramte i 2022, og rundspørge viste begrænset vilje til at betale for podcasts. Dét og meget mere kan du blive klogere på i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Flertal vil af med spilreklamer

Et flertal af den danske befolkning mener, at spilreklamer bør forbydes. Det viser en meningsmåling, som Jyllands-Posten har fået lavet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs