MediaWatch

Det Nordjyske Mediehus' lokalsats har nået "nogle tusinde" læsere i sit første år

De nye lokalmedier. Erhvervsmediet Vigeur vokser - næsten - efter planen og har sparket døren ind til en ny eftertragtet målgruppe for det nordjyske mediehus. Adm. direktør i mediekoncernen holder imidlertid kortene tæt til kroppen om udsigten til et muligt break even.

Adm. direktør Morten Vinther Jensen. | Foto: PR/Det Nordjyske Mediehus

Efter godt et år i luften har Det Nordjyske Mediehus’ sats på lokalstof for erhvervsinteresserede ”nogle tusinde” læsere hver måned og ifølge mediehusets adm. direktør Morten Vinther Jensen er der vind i Vigeurs sejl. Selvom han på nogle områder havde ønsket sig, at opbygningen af det nye lokalmedie gik hurtigere, ryster han ikke på hånden.

”Vores data bekræfter os i, at vi har fat i noget,” melder han i et interview med MediaWatch, som her i sommermånederne sætter en række af landets mediehuse i stævne for at gøre status over fire af de store nye lokalmedie-satsninger, der blev søsat i 2021.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs