MediaWatch

Analyse viser fortsat stigning i dagblades annonceomsætning i 2022

Annonceomsætningen blev banket i bund under coronapademien. Ny analyse af tal fra første kvartal 2022 fra brancheorganisationen Danske Medier maler et grønt billede af annoncemarkedet.

Foto: Philip Davali/Philip Davali, Ekstra Bladet

Dagbladene ser ud til at fastholde stigningen i annonceomsætningen fra fjerde kvartal af 2021.

Det viser en ny analyse udarbejdet af brancheorganisationen Danske Medier, som gennemgår omsætningen i årets første tre måneder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Yousee-ejer skyder gang i historisk it-projekt

Nuuday sætter nu gang i et fireårigt digitalt transformationsprojekt, der kommer til at stå koncernen i en milliard kroner. Op mod 80 pct. af de gamle systemer fra TDC-tiden skiftes ud. Investeringen skal sikre Nuudays digitale udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs