MediaWatch

FK Distribution tror ikke på klimahensyn hos Bornholms Tidende

Det giver ikke mening, når Bornholms Tidendes chefredaktør siger, at klimahensyn har været med til at styre beslutningen om at opsige reklameomdelingsaftale med FK Distribution, siger adm. direktør Lasse Inge Brodt. Chefredaktør kalder beskyldninger om greenwashing for ”upassende”.

Foto: PR/North Media

Det har vakt ærgrelse og kritik fra stordistributøren FK Distribution, at Bornholms Tidende onsdag annoncerede, at mediehuset dropper en aftale om at omdele adresseløse reklamer.

”Vi er rigtig kede af, at vigtige lokalmedier i hele landet slider med økonomien. Ikke mindst Bornholms Tidende. De lokale- og regionale mediehuse er ikke kun gode samarbejdspartnere for os, de er også den væsentlig del af nyhedsbilledet i mange lokalsamfund, hvor debatterne trives og historier der skaber sammenhold i lokalsamfund, skrives,” siger administrerende direktør for FK Distribution, Lasse Ingemann Brodt i et skriftligt svar.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs