MediaWatch

Regionalt mediehus vil bruge inddragelse af læsere som løftestang til nye medier

Mediehusene Midtjylland sætter strøm til tre nichemedier målrettet den yngre befolkningsgruppe i tre jyske byer. De er blevet til - og skal fremover udvikles - med inddragelse af målgruppen. Flere nichemedier er allerede på vej, fortæller direktør.

Foto: Screenshot

Mediehusene Midtjylland har begivet sig ud på en digital øvelse og omstilling af den regionale virksomhed, hvor skinnerne bliver lagt, mens man kører, velvidende om at de nye digitale produkter formentlig ser noget anderledes ud i fremtiden, end de gør i skrivende stund.

Det fortæller adm. direktør og chefredaktør i Mediehusene Midtjylland, Alex Nielsen, i forbindelse med, at mediehuset for få dage siden lancerede sit seneste skud på den digitale udgivelsesstamme med to - snart tre - lokale nichemedier målrettet unge i hhv. Herning, Silkeborg og Skive.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs