MediaWatch

Dyrby om ny satsning: "Lige nu handler det meget om at få noget data"

Investeringen i nye redaktioner og en digital abonnementsmodel på B.T. vil presse overskuddet de kommende år, siger chefredaktør Michael Dyrby, der afviser, at skridtet er et farvel til B.T.'s annoncefinansierede forretningsmodel. Annoncer er stadig drivkraften, lyder det.

Foto: Stine Heilmann

Fire år efter relanceringen til rendyrket gratis, annoncefinansieret medie ændrer B.T. kursen og bygger betalingsmur og login på sitet for at opdyrke brugerbetaling og bedre brugerdata.

”Hvis vi skal flytte B.T. videre frem, så skal vi gøre noget andet," siger ansv. chefredaktør Michael Dyrby om den nye satsning, som B.T. har rekrutteret til igennem flere måneder, som MediaWatch tidligere har beskrevet, og som nu er gået i luften.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: Sæsonfinaler trak færre live-seere

Efterårets største danske underholdningsformater rundede sæsonen af i sidste uge, men i modsætning til sidste år nåede finaleprogrammerne med en enkelt undtagelse ikke over en mio. live-seere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs