Jysk Fynske-ejere: "Vi er nødt til at satse i meget højere grad på indholdsbetaling"

Sidste års økonomiske lussing til Jysk Fynske Medier blev et endegyldigt "wakeup call", der fik ejerne til at stille krav om en mere offensiv redaktionel produktudvikling, siger daværende formand, Per Westergård.
Per Westergård, næstformand i Jysk Fynske Medier. | Foto: Jysk Fynske Medier / PR
Per Westergård, næstformand i Jysk Fynske Medier. | Foto: Jysk Fynske Medier / PR

Det var med forventningerne om at stå stærkere sammen i et presset mediemarked, at de tre regionale mediehuse Fynske Medier, Jyske Medier og den Sydvestjydske Venstrepresse i 2015 slog kræfterne sammen og dannede den regionale sværvægter Jysk Fynske Medier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også