MediaWatch

Jysk Fynske stemplede ud af 2020 med knap -98 mio. kr. på bundlinjen

Coronaåret 2020 bød på et mindre fald i omsætningen for Jysk Fynske Medier, der især har set indtjeningen fra annoncesalg dale. Helt som ventet indkasserede koncernen lige i underkanten af et trecifret millionunderskud, der får stemplet "utilfredsstillende".

Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Allerede i marts 2020 - kort efter covid-19 lukkede land og rige ned og slog bunden ud af annoncemarkedet - vurderede adm. direktør i Jysk Fynske Medier, Jesper Rosener, at koncernen kiggede ind i et år, der kunne resultere i et trecifret millionunderskud.

Og sådan endte det da også. -97,817 mio. kr. står der på nederste linje i Jysk Fynske Mediers årsregnskab, der er offentliggjort fredag eftermiddag.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs