MediaWatch

"Vi føler os sikre på, at markedet for indholdssalg er stort"

Avisen Danmark får stærkere selvstændige ben at stå på hos Jysk Fynske Medier, der ser større potentiale i salg af indhold.

Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen

Jysk Fynske Medier skovler mere kul under kedlerne på Avisen Danmark, som udkommer dagligt med koncernens 14 lokale og regionale dagblade, og hvis selvstændige tilværelse bliver opgraderet. Det oplyste medieselskabet i weekenden.

Ifølge Jesper Rosener, adm. direktør for Jysk Fynske Medier, har koncernen ambitiøse målsætninger for, hvor vidt og bredt Avisen Danmark skal nå ud som selvstændigt produkt. De præcise tal holder han imidlertid for sig selv.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs