MediaWatch

Jysk Fynske Medier afskediger kommerciel direktør i omorganisering

Jysk Fynske Medier samler ansvaret for indholdssalg og annoncesalg hos viceadm. direktør og siger i samme ombæring farvel til den kommercielle direktør.

Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen

Jysk Fynske Medier siger farvel til kommerciel direktør Jens Bundgaard Poulsen. Det sker som led i en plan, der skal sikre øget fokus på indholdssalg "for yderligere styrkelse af demokrati og sammenhængskraft", fremgår det af en mail, som adm. direktør Jesper Rosener har sendt til sine medarbejdere, og som MediaWatch har set.

"Med et sådant nyt og mere klart hovedsigte er det afgørende at sikre at samarbejdet mellem BtC (indholdssalg) og BtB (annoncesalg) bliver endnu tættere – og det er IKKE fravalg af BtB, tværtimod. Dette vil samtidig betyde en yderligere acceleration af den digitale salgsfokus indenfor begge kommercielle områder," lyder det i mailen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs